lørdag den 30. maj 2015

Ugen der gak

Overvejer om jeg skal bestille tid ved frisøren for en gennemgribende klipning i anledning af sommerens komme (jeg lever stadig i håbet). Er på landet mens Emily og Søren er til bryllup. De små killinger har fået øjne og klatrer rundt. De er så søde. Lidt svært at komme til at fotografere dem, for de gemmer sig hos deres mor. Ude vælter regnen ned, mens jeg hygger mig med Matador for ca. 30. gang. Elsker den serie. Tog mig forresten en kvart eftermiddag at få lyden til at fungere. Sindrigt system der ABSOLUT ikke er til at forstå sig på!
I ugen der forsvandt har jeg oplevet at være en hel uge for tidlig til en fest. Det positive er at jeg så kan glæde mig en gang til i den kommende uge.

2 kommentarer:

  1. Hvor skønt med små kattekillinger! Håber, at du snart kan få lov at fotografere dem, så de kan blive vist frem på bloggen med manér ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vist er det! Elsker katte og især killinger :)
      Har et billede af dem på dagens opdatering. Det var ikke let at komme til, men det gik :)

      Slet