søndag den 17. maj 2015

Søndag hele dagen

Venter bare på sommeren nu og på sommerferien især! Det er stadig koldt, og det blæser næsten konstant. Umuligt at se ordentlig ud i håret og holde varmen i tynde forårs sko som jeg pine-død SKAL stikke fødderne i, bare fordi det smager lidt af noget jeg længes efter.
Jeg har overladt mine stuemøbler til Emily og Søren, og så skal jeg finde ud af hvad jeg vil have i stedet. Har oset lidt i den lokale vintage butik og fundet nogle ting, og så er der jo forskellige on-line muligheder med fine ting i forskellige prisklasser. Jeg vil gerne have et mosaik bord, men dem jeg har budt på er gået til andre, og dem man kan købe i forretningerne er ikke helt det jeg vil have. Mosaik borde skal ikke være i lyst træ. Det er en misforståelse. Det skal være mørkt træ. Men! Så kan man jo selv fixe et bord efter eget hoved. Køb er gammelt bord og køb mosaikkerne eller kaklerne i den lokale malerbutik/byggevarer butik. Har set en gammel kommode i 50/60-stil som jeg vil have og så male. Eventuelt i en meget lys turkis farve. Har også set et ganske lækkert ryatæppe som skulle passe mig fint. Der er altså muligheder nok.
Min jordbærplante har fået bær! Helt ufatteligt heldigt! Har også købt en plante af ubestemmeligt navn som skal give en eller anden form for grøntsag - uvist hvilken. Og fresiaerne spirer og vokser. Hyggeligt med sin egen lille urban-garden.
Har prøvet mine seneste indkøb fra Emily's webshop: Mascaraen er fantastisk god, og scrubben er jeg rigtig godt tilfreds med. Nu vil jeg teste en øjenskygge for at se om den også holder bedre end de mærker jeg normalt køber. Jeg synes det er sjovt at teste nye produkter - især når resultatet viser sig at være positivt.

Har nogen af jer set den tyske tv-serie Tannbach? - Hvis ikke, synes jeg I skal se den. Jeg var skeptisk, men den vinder ved nærmere bekendtskab.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar