søndag den 31. maj 2015

Lyd og billede

Havde som tidligere skrevet store problemer med at få lyd i computeren i går. Efter en times hårdt arbejde og haglende sved, lykkedes jeg endelig løse mysteriet. I morges ville jeg høre transistor radio: Samme problem. Brugte ikke 5 sekunder yderligere på at irritere mig selv. Det må række at det øser ned på min fridag. Heldigvis er netradio opfundet! Tunede altså ind på en af de danske netradioer. -  Lyder i og for sig som noget der spiller i bunden af et badekar, men skidt da pyt da med det! Musikken er fra min(e) ungdom yngre dage, hvor alting unægteligt var så meget bedre end nu. Synger altså med i vilden sky, fordi jeg stadig kan alle tekster og melodier udenad. 80-erne og 90-erne var musikmæssigt en herlig tid. Modsat i dag. - Er helt ude af stand til at begribe hvad der har ophøjet Avicii til Jesus med Volvo som hans discipel. Har forresten slet ingen anelse om hvem Avicii er. Eneste grund til at jeg lige nævner Avicii er fordi jeg er en tro fan af Fredrik Backman's blog, hvor der for et par dage siden netop var et indlæg om just Avicii - med navnet forkert stavet. Ville ikke have gættet at det var forkert stavet, ej heller at Avicii er hovedattraktionen i den seneste Volvo reklame. Who cares by the way! Og hvem vil forresten eje en Avicii bil. - Hvor klager man over en Avicii bil når lortet ikke starter? Ringer man til Avicii's agent? Hans publicist? Ham selv eller hvad!?! Just saying.
Er blevet opdateret og har fået en masse fine billeder fra brylluppet i går. Har fået bekræftet min mistanke om at Xena er en festabe til den bitre ende. - Interessant fremtids perspektiv venter forude.

 
 
- Og så den klassiske dagen efter hvor man bare chiller foran tossekassen

Fik nu til formiddag endelig lov mulighed for til at fotografere de små killinger. Troede egentlig der var 3, men finder bare 2. 1 helt hvid efter faderen og 1 grå efter modern. DIVINE!


1 kommentar:

  1. Du kan trøste dig med, at jeg slet ikke vidste, at der fandtes en (?) der hed Avicii!

    Sikke bedårende killinger! Kunne kigge på dem i evigheder!

    SvarSlet