søndag den 8. marts 2015

Kickstarta ditt nya liv!

Jag är helt såld på Forever Livings produkter, jag älskar tanken om att ekologisk, handplockad, färsk Aloe Vera används i samtliga produkter. Jag gillar att veta att det jag stoppar i mig, eller använder på kroppen, faktisk inte är en massa gifter, utan något som rensar kroppen från gifter inifrån och ut. Perfekt för ett kontroll freak som mig :) Xena kommer växa upp med bra produkter, och för mig handlar det mycket om att skapa goda vanor. Jag älskar att äta en god kaka, ta en skål godis med till soffan; det handlar inte om att sluta med det, utan det handlar om att ge kroppen vad den behöver för att rensa ut allt överblivet socker och tillsatser (vilket Aloe Vera ju är perfekt till). Jag är övertygad om att om jag har en god vana med att äta bra och ta hänsyn till kroppen, så kommer resten av sig själv; inga onödiga förkylningar, jag orkar allt jag måste orka och jag kan faktisk få se bra ut samtidigt.

Om du är intresserad av att få kickstarta igång digsjälv till nya, goda vaner, tycker jag att det är helt rätt tillfälle! Kommentera din mail bara, eller skicka ett meddelande till mig om du vill prova!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar