onsdag den 14. januar 2015

Jeg trænger til noget Emily tid

Skulle egentlig ha' opdateret igår; men jeg faldt i søvn! Det sker når man er træt små barns mor i stort hus med 4 katte og alt for mange trapper , og kæresten er syg. Jeg føler jeg løber rundt i huset for at rydde op, trøste Xena som har sovet elendigt et par nætter, tømme opvaskemaskinen, vaske flasker, lave té til kæresten, jeg ser forfærdelig ud og trænger til et bad!!!

Igår og idag har jeg været hjemme og passe alt der nu skal passes, lege med Xena-som-ikke-kan-sidde-stille-i-bare-to-minutter, prøver på at varde op på den åh så syge kæreste og får at gøre det hele mere overskueligt, kom der lige et par decimeter sne forleden som skulle rydes idag; der er kommet 20 kubikmeter brænde idag. Kæresten har faktisk hjulpet en del, vi har fået smidt cirka halvdelen på plads og er bare trætte. Nu er jeg også igang med at lave min aller første mad pandekage i ovnen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar