onsdag den 3. december 2014

En uge med blandede følelser

Den her uge har desværre givet alt for mange dårlige nyheder, som jeg ikke helt har fundet ud af hvordan jeg skal håndtere. Jeg vælger istedet for, at fortælle lidt gode ting.

Idag har jeg været på jobsamtale, til et job jeg ikke selv har søgt, men blot blev tilbudt aligevel. Den bedste form for interviews! Det gik faktiskt rigtig godt, men jeg har ikke bestemt mig for, om det er noget jeg vil, eller ej. Lidt betænke tid er altid godt. Jeg har desuden, for 3 uge i træk fået 2 timer betalt fri fra arbejde, hvilket bare er skønt! Jeg har gemt timerne til næste uge, så den lange ferie starter allerede klokken 15 næste torsdag!

Nu skal jeg hjem, give kæreste og baby en stor krammer, og så trænger jeg sgu til noget chokolade. Hav en god aften!

2 kommentarer: