mandag den 29. december 2014

En jul med alt for mange følelser

Jeg synes det er svært at skrive noget idag, fordi samtidigt som jeg gerne vil fortælle om vores dejlige ferie og alle oplevelser, får jeg det skidt af det, da min mormor desværre gik bort jule aften. Vi var 11 mennesker, midt i et fantastiskt flot frieri, og en Xena der bare var så glad, da den anden del af familien fik besked om at min mormor nu var faldet ind. Vi prøver på at få den sidste ferie tid til at blive så hyggelig som muligt, og et eller andet sted er det for min del, heldigt at det skete imens vi er i Danmark; jeg kan nå at komme med til bisættelsen som jeg formodentlig ellers ikke vil kunne komme med til.

Xena fik 500 kr af min mormor i fødselsdags gave, så idag skal vi ud og finde nogle gode sko til hende, en ny pyjamas og måske en ny flyverdragt - den vi fik af min mor, er ved at være for lille, og vinteren er jo blot startet.

Nogle nye billeder siden sidst. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar