mandag den 17. november 2014

Røvhull!!

Godmorgen, dejlige mandag! Jeg gider dig egentlig kræftedme ikke, men vi prøver. Igår, imens den lille fik sig en omgang pasta foran tegnefilm, kom jeg til at fortælle hendes far, at jeg gerne vil at vi begynder at virkelig fortælle Xena hvad alle de forskellige ting hedder, så hun snart kan få opgraderet Dada til Jeg er sulten osv. Det er jo en af vores største opgaver; at Xena skal kunne klare sig selv en dag. Hendes far kan sagtens forstå hvad jeg mener, tager en kop og holder den foran Xena og siger Røvhull! Hun griner. Så tager han et stykke pasta og holder op, og siger Røvhull! Han går endda så langt at han peger på mig og siger Røvhull! Og Xena griner. Det er så ham, der er på barsel i øjeblikket, og det skal lige siges at jeg i øvrigt tror (inbiller mig) at han selvfølgelig ikke kalder alt for røvhull når jeg ikke er der..

1 kommentar:

  1. Stakkels Xena. Det lyder, som om hendes far er ved at fordumme hende allerede. Tænk kun at skulle sige RØVHULL! Jeg håber virkelig for barnet, at du har ret. Hun er måske lige det mindste at træne endnu, men om et halvt år tror jeg, hun siger mange ting, hvis Søren ikke har forvirret hende helt. Knus til jer alle tre. Mormor og Oldemor

    SvarSlet