lørdag den 22. november 2014

En dejlig dag med babyerne

Det har været en dejlig lørdag; kæresten har været i Hudik på shopping, og jeg har haft besøg af en veninde og hendes lille datter, som blot er to uger yngrer end Xena, så det kan næsten ikke blive mere perfekt. De hygger helt vildt sammen, kravler i ring, vinker ad hinanden, siger dadada og bobobo om kap og giver deres mødrer lidt tid til at drikke hjemmelavet smoothie, drikke alt for meget kaffe, spise alt for meget slik og snakke fremtidsplaner og shopping. Jeg har bestemt mig for at give det et stort forsøg, at have en form af online butik, med salg af babytøj og kvindetøj. Er igang med at finde ud af alle regler.. ikke det nemmeste, men jeg skal nok klare det!

Xena er puttet, og vi skal nyde en omgang hjemmelave risengrød foran Bones, vores favorit antropolog. Dårligt nok, fik jeg ikke taget nogle billeder under dagen, så jeg har fundet et dejligt efterårs billede frem, håber det kan skænke lidt varme i denne kulde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar